Farfar Ole er fortsatt på sykkeltur
Jeg skriver fortsatt på samme side om sykkelturen som min farfar gjør til Ranum. Det er mye å se og tenke over, så jeg tester ut om dette er en lesbar form. Ta kontakt hvis dere synes det blir uoversiktlig.










